24 Şubat 2011 Perşembe

Küçücük Hayaller

Bu blogumda hobilerimle kaynaşmamı anlatmayacağım:) Ara sıra  böyle kaçamak bloglar yazıp hoşuma giden şeylerden de bahsetmek istiyorum. Nasıl ki hobi mutlu edebiliyorsa, bence hoşa giden birtakım olay ya da nesnelerde hobi kadar tatmin edip mutluluk hissi verebiliyor.
Bu blogda iki markadan bahsetmek istiyorum. Birincisi Burberry ikincisi de Zara. ama bir farkla :)))ikisinin de sonuna KIDS ekleyelim! bu iki markanın çocuk kıyafetleri beni benden alıyor. Şu an bir çocuğum olabilme imkanı olsa (tabi önce bir eş bulmak gerekiyor en hayırlısından) hemen yapar ve koşa koşa gider bu iki markadan gönlümce çocuğuma alışverişler yapabilirdim.Tabi bu markaların ürünleri pek ekonomik değil, o yüzden diyorum ki işim var ve Allah'ım bunları çocuğumun gözünde koymayacak bir babası olsun :D

umarım gördüğümüz, dilediğimiz herkes ve herşey bizim ve bizimle olur... görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder